Savanorystė Prancūzijoje 
 

Pabudau ketvirtą valandą ryto nuo triukšmo. Kažkas baladojasi (o tai mano gražiosios langinės ir dar nežinia kas), girdėti gaudesys, lyg griausmas. Staiga matau, kaip palei langą apšviestas gatvės lempų praskrenda didelis polietileninis maišas. Tada plakatas. Tada pakyla krūva ratu besisukančių lapų (o mano langas beveik trečiame aukšte). Sublyksi netoliese pravažiuojančios greitosios pagalbos tarnybos švyturėliai. O langinės vis dar baladojasi, vėjui besikėsinant išmušti lango stiklus. Stengiasi, bet negali, todėl įsiutęs dar aukščiau kelia lapus, dar greičiau suka juos į šokį.
Sunerimus patikrinu orų prognozes. Prancūzijos metereologinė tarnyba mano regioną pažymėjus raudona spalva ir įspėja sėdėti namie (o ką daugiau gali daryti vaiduoklių mieste sekmadienio paryčiais?).

Temperatūra: 11 ° C
Vėjo greitis: 83 km / h | Kryptis: 210 °
Gūsių: 109 km / h
Matomumas: 10km | Oro drėgmė: 71%
Jaučiasi kaip: 6 ° C


Visai primena senus gerus 1999 uosius, kai uraganas Anatolijus nuvertė Nidos saulės laikrodį, o pušys šalia mano sodo namelio demonstravo naujus atletinius lankstumo sugebėjimus. Ką gi, belieka tikėtis, kad didžiausia galima žala- tai vienas kitas subyrėjęs kaminas ar pasivaikščioti nusprendęs senas medis, o mano namas ir toliau stovės savo vietoje, nesusidomėjęs skraidančio namo filme "Up" ("Aukštyn") nuotykiais.

Reportažas anglų kalba




Leave a Reply.